Hele verzorgde camping, proper sanitair, we waren de vrijdagavond toegekomen en hebben dan ook maar direct gereserveerd in hun eigen restaurant, zeker een aanrader! prijs kwaliteit! Hier komen we zeker nog eens terug. ( als kleine tip, ruim op voorhand al boeken bij deze camping )

Paddetrol

Zeer vriendelijke ontvangst en personeel. Ruim opgezet. Grote plaatsen. Prima (en voldoende) sanitair / zeer regelmatig schoongemaakt. Restaurant uitstekend. Wifi op gehele camping. Omgeving zeer rustig. Fiets- en wandelgebied. Een aanrader dus.

Cor---Sophie

geweldig in een woord heel fijn drie dagen gestaan komen zeker weer eens langs Probeer ook eens het restaurant gezellig en lekker. Duiker

Minicamping De Kleine Abtshoeve