Minicamping de Kwikstaart

Oosterhout, Noord-Brabant, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Deze camping hebben we in 2023 twee keer bezocht. klein, maar de plaatsen zijn ruim en geven veel privacy. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaar. Mooi wandel- en fietsgebied. Als je van golfen houdt: twee banen in de buurt. Ook uit eten gaat prima, op diverse niveaus. Kortom: aanrader.

WilDielis🚚

leuke kleine camping. mooie ruime plekken en goed sanitair.

Bokocamp

nette minicamping op een heerlijke rustige locatie midden in de natuur! aanrader

WilDielis🚚

leuke kleine camping. mooie ruime plekken en goed sanitair.

Minicamping de Kwikstaart