• juli 2024

Perfecte camperplaats als je van rust en ruimte houd. Mooi centraal gelegen bij Overloon, Boxmeer, St. Antonius. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen.

Pilote P740

Bedankt voor jullie mooie review

fijne camperplaats,met een zeer gastvrije ontvangst. wij hebben een paar fijne dagen doorgebracht om de mooie omgeving met de fiets te verkennen een echte aanrader.

A.M.-Van-der-donk

Fijn dat jullie hebben genoten, bedankt voor jullie mooie review, hopelijk tot een volgende keer.

Guus---Carla

Hallo Guus en Carla, Bedankt voor jullie mooie review. Hopenlijk zien we jullie nog een keer terug.

• juli 2024

Pilote P740

Bedankt voor jullie mooie review

Camperplaats De Schoapswei