Fijne camperplaats, we komen hier graag: alles wat je nodig hebt, aardige eigenaren en een weids uitzicht, wat wil je nog meer?

LCB

Bedankt voor jullie revieuw, fijn dat jullie graag bij ons terug komen. Goede reis en tot volgende keer.

Wiepie-Foeke

Bedankt voor jullie revieuw, we zullen zeker nadenken over meer aankleding. Graag tot een volgende keer.

• december 2023

WirZweimitTrudi

Bedankt voor jullie mooie review, fijn dat jullie het naar jullie zin hebben zeker met dit natte weer. Hopelijk zien we jullie gauw weer terug.

• december 2023

Camperplaats De Schoapswei