Wat een leuke plek om te verblijven. wij keken uit op de wijnvelden ❤️.Gastheer zeer vriendelijk en behulpzaam. sanitair zeer netjes. Er waren zelfs handdoekjes voorzien voor je handen af te drogen. Ook veel wandelmogelijkheden vanaf de camperplek.

brigittethys

Supermooie, leuke kleinschalige camperplaats met alle voorzieningen. Heel net sanitair met voldoende grote douches. Heel vriendelijke eigenaar die je voldoende info geeft. Fantastische fiets- en wandelomgeving. Hier komen we zeker terug. Een 5 sterren meer dan waard.

LukeVMH

Prima camperplaats, alles erop en eraan, echt mooie fietsomgeving.

LukeVMH

Prima camperplaats, alles erop en eraan, echt mooie fietsomgeving.

Camperplaats Hoek