Natuurcamping Eversebergen

Sint-Oedenrode, Meierijstad Gemeente, Noord-Brabant, Nederland

Natuurcamping Eversebergen

Gelegen centraal in Noord Brabant - goed bereikbaar vanaf de A50 - afgesloten fietsenstalling met oplaadpunten - geschikte plaatsen voor op doorreis - incheck tot 22.00u - centrum 2km

• Everse Bergen 4

5491 SP, Sint-Oedenrode, Nederland
  • € 22,00 • 26 mrt. t/m 15 okt.

• oktober 2021

zeer mooie mini camping midden in de natuur, mooie wandel en fiets mogelijkheden super verzorgde santitair wij komen zeker terug

Waldas

Mooie ruime plek aan het rand van het bos! Mooie wandel en fiets mogelijkheden. Hele vriendelijke eigenaren en zeer schoon sanitair. Zeker de moeite waard om heen te gaan!

• augustus 2021

5 sterren, dik verdiend. mooie camping met zeer ruime plaatsen op een groot veld. Sanitair is brandschoon. We zijn zeer vriendelijk onthaald door de eigenaresse en eigenaar. Er is een gezellige bar aanwezig, welke helaas door Corona gesloten moest blijven. Naar deze locatie gaan wij zeker terug.

• oktober 2021

• augustus 2021

Martin-Epskamp

• € 22,00 • 26 mrt. t/m 15 okt.