Someren, Noord-Brabant, Nederland

Camperboerderij Dé Soley

Geopend tot en met 2 januari. Camperlocatie bij akkerbouwbedrijf - landelijke sfeer in bosrijk gebied - plaatsen gescheiden door haagje - centrum 5km

• Kuilerstraat 12

5712 PA, Someren, Nederland
  • € 19,50 • 1 jan. t/m 2 jan.

€ 19,50 • 1 feb. t/m 30 jun.

€ 21,00 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 19,50 • 1 sep. t/m 26 nov.

€ 19,50 • 23 dec. t/m 31 dec.

• NKC - NKC/CCI Card

• december 2022

We hebben genoten van het weekend oud & nieuw. Heerlijk gegeten, bbq verzorgd door de eigenaren. We komen zeker nog een keer terug!

user719815252

Dank je wel voor jullie komst! Fijn om te horen dat we elkaar weer eens ontmoeten. Gr Willemien.

• november 2022

Wat een heerlijke plek, met zoveel natuur in de buurt! Een zeer hartelijke ontvangst door de eigenaresse. De douche en toiletruimte hebben wij nog niet zo mooi gezien. Een plaatje om te zien, een genot om te gebruiken. wij komen zeker terug!

Nora&Sjaakmobiel

Dank je wel hoor! We hadden ook prachtig weer dit weekend. Hopelijk hebben jullie ook enorm genoten van Glow in Eindhoven. Gr Willemien.

• november 2022

Wat een droom van een camperplaats ! Prachtig gelegen en héél rustig. Kraaknet sanitair ! Héél warme ontvangst door Willemien, de eigenares. Ideale plaats voor wandelaars en fietsers !

Carina-en-Ronald

Dank dank hiervoor. Maar jullie en jullie honden waren ook een genot om hier te hebben. Nog een hele fijne dag saampjes. Gr Willemien.

• december 2022

Carina-en-Ronald

• € 19,50 • 1 jan. t/m 2 jan.

€ 19,50 • 1 feb. t/m 30 jun.

€ 21,00 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 19,50 • 1 sep. t/m 26 nov.

€ 19,50 • 23 dec. t/m 31 dec.

• NKC - NKC/CCI Card

7 dagen