we gingen naar een concert om de stad goed te zien. Sanitaire voorzieningen waren schoon

Ruth-C.

mooie omgeving. er is een aparte camperplaats. daar stond een camper van 9.m. onze camper is 7.5m. geen probleem. douche en wc zijn netjes.

• maart 2024

in de winter wel heel erg karig. camperplaats wordt bewoond, meer een kamp, door Duitsers. snachts wat geluid als ze thuis komen. van trein weinig last. voorzieningen ok. Sportpark, waar t aan ligt, moet mooi worden, maar dat is nu nog niet. alles opgebroken. wel dicht bij t centrum.

• maart 2024

Stadscamping Tilburg