Valkenswaard, Noord-Brabant, Nederland

Camperplaats De Weitens

Camperplaatsen in walnotengaard op familiebedrijf - aankomst/vertrek op maandag t/m zaterdag na reservering - aankomst tijden vanaf 13:00 uur en vertrek voor 12:00 uur - landgoed met ecologische tuinderij en thee-terras - centrum 3,5km

• Monseigneur Smetsstraat 30

5551 AB, Valkenswaard, Nederland
  • € 14,00 • 1 jan. t/m 30 apr.

€ 16,00 • 1 mei t/m 1 okt.

€ 14,00 • 2 okt. t/m 31 dec.

ooh wat een heerlijk plekje is dit en wat hebben wij genoten. voor € 16,- inclusief stroom en WiFi. Oploop afstand van de Dommelsbier brouwerij. 4 mooie camperplaatsen met vrij uitzicht. wij komen snel nog een keertje terug.

Marcelkeijzer

Mooie rustige plek ondanks drukke maar nauwelijks hoorbare weg vlakbij. Prima plek voor een bezoekje aan Valkenswaard of fietstocht in de buurt. Prijs €16.00 vinden wij ,gezien de voorzieningen aan de hoge kant.

H---A

mooi bedrijf, vriendelijke mensen. De boomgaard is nog wat kaal, over een paar jaar vast erg mooi. Drukke weg vlakbij is wel een min pintje

Arie-en-Linda

• € 14,00 • 1 jan. t/m 30 apr.

€ 16,00 • 1 mei t/m 1 okt.

€ 14,00 • 2 okt. t/m 31 dec.