Stoffelfun

Beste Stoffelfun, bedankt voor je berichtje. Echter lezen we feedback welke we niet geheel kunnen plaatsen. Om hiervan iets te kunnen leren, zou je ons kunnen aangeven welke manier van communiceren niet prettig of gastvrij is? Deze feedback hebben we nog niet eerder ontvangen, wellicht kunnen we dan iets wijzigen. Voor wat betreft geen wc, geen douche, inderdaad dat hebben we niet. Echter staat dit ook bij onze informatie en ook erg duidelijk op onze website wanneer u reserveert. We hebben inderdaad geen facilitaire voorzieningen, maar hopen dit in de toekomst te kunnen bieden. Echter is het wachten op vergunningen. Toeristeninformatie is er wel, zowel op onze website als in ons recycle station. Hier staat een folderrek maar ook een informatiefolder in het Nederlands en in het Engels, speciaal voor onze campergasten. Jammer dat jullie dit niet hebben gezien. Dank alvast voor jullie reactie, met gastvrije groet, Corinne

Camperplaats De Weitens