Bram&Tavita

Dag Bram en Tavita, Dank voor jullie review en wat fijn om te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf. We hopen jullie in de toekomst weer te mogen begroeten.

zeer vriendelijk en behulpzaam, alles was zeer schoon en verzorgd.

marjavera

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat alles schoon en goed verzorgd was. Wij kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

• januari 2024

Al een paar keer geweest, vriendelijke uitbaters. Gezellige plaats.,mooi om te wandelen en fietsen. Klein centrum vlakbij.Proper sanitair . wij gaan zeker nog terug in de zomer .

Bram&Tavita

zeer vriendelijk en behulpzaam, alles was zeer schoon en verzorgd.

• januari 2024

Eurocamping Vessem