Ons Plekske

Vianen, Cuijk, Noord-Brabant, Nederland

• juli 2024

• juni 2024

goede plek met een aantal aandachtspunten: toerit moeten bomen gesnoeid worden, loos plek zeer onhandige onlogische plaats . verder een gezellige plek in het groen en de overige voorzieningen prima in orde. Prachtige fietsroutes. wij waren hier 7 dagen Jan en Antoinette

• juni 2024

Prachtige camperplaats Goede ontvangst. 3 km. van Cuyk. Goed sanitair. Bovendien, gezellig! Een aanrader! Wij waren hier 3 nachten.

• juli 2024

Ons Plekske