Ons Plekske

Vianen, Cuijk, Noord-Brabant, Nederland

Ons Plekske

rustige locatie - reserveren alleen op de dag van aankomst - gezellige ontmoetingsruimte - gelegen aan route van de Vierdaagse [50 km route komt langs de camperplaats] - bij geen gehoor 06 10 08 09 54 - supermarkt 3km - cafetaria op 800 meter, geopend in de weekenden - Cuijk 3km

• Berkenkamp 59

5434 PC, Vianen, Nederland

• oktober 2021

Fantastische plek met goede voorzieningen die sfeervol gemaakt en met liefde verzorgd worden. Prachtige omgeving om te fietsen en wandelen. Wij hebben genoten, ondanks het stormachtige, wisselvallige weer, en komen heel graag terug. Nico en Anja van Diepen

• oktober 2021

weeral een prachtig weekend gehad, is en blijft er altijd gezellig, is net als thuiskomen 👍👍 komen zeker weer terug!! bedankt voor alles ann, johan en Jacqueline

BEJOKES

Wat hebben we genoten bij jullie. De gezellige momenten bij de barbecue…. En jullie zijn ook zo behulpzaam. Alle ruimtes zijn zo netjes verzorgd. Bedankt Frans en Francien. En we komen zeker weer terug. Ad & Ingrid