vianomarina

Waleuk, dat jullie zo énorm hebben genoten ondanks het weer, want onze Speelboerderij geeft inderdaad zowel BINNEN als BUITEN vele mogelijkheden & speelplezier (met Fien & Teun-thema er ook in verwerkt). We doen ons werk (zo zien we 't eigenlijk niet eens) met veel passie & plezier zo ook ons team dank voor de complimenten ! En graag tot een volgende x Groetjes Esther & Pieter ook namens Team WALEUK

Nononono-1

Jammer, dat u Waleuk niet zo leuk vond. Zoveel mensen zoveel wensen en wellicht te hoge eisen aan een Boerderij-Minicamping Helaas ook deels aan uzelf te wijten, u volgt nl. de instructies niet op om uw kampeermiddel alsnog een stuk naar achteren te zetten om meer ruimte voor uzelf en uw medekampeerder te creëren. Zowel op onze site als in de informatie per mail n.a.v. uw reservering staat vermeld, dat er éénmalig entree Speelboerderij betaald dient te worden omdat de entree en andere activiteiten niet in de Kampeerprijs verwerkt worden om deze zo laag als mogelijk/reëel te houden om de keuze bij de gast te laten w.b.t. midgetgolf/maisdoolhof en als men geen kids heeft niet onnodig extra betaald. U bent met uw kleinzoon nog gezellig gesignaleerd al spelend BINNEN en BUITEN, daarvoor is dus eenmalig (dus niet voor alle kampeerdagen) die entree in rekening gebracht voor oneindig spelen tijdens uw gehele verblijf tijdens de openingstijden- & dagen (m.a.w. 10-18 uur) Zandbak mocht u zelf al eerder zowel op de camping als in de Natuurspeeltuin openen, geen probleem. Sanitair volstaat voor aantal kampeerplaatsen douche- en toiletruimtes met opfris/wasgelegenheid en zelfde aantal klein stukje verder lopen in Horecagedeelte. Kinderfriet zijn kleine porties op papieren bordjes wel zo handig. Liever water in een glazen karaf met ijs goed voor 7/8 glaasjes zoals ook de inhoud van het kannetje, had het ons even gemeld. Bij een boerderij zijn zoals bekend behoort te zijn vele hectares weilanden omringd door slootjes voor afwatering en/of drainage...... Gezien uw opmerkingen/bevindingen past u duidelijk niet in onze Bedrijfsvoering dus inderdaad nooit meer naar Waleuk.

OnsPaleisSoesdijk

Jammer het siert u wederom niet, dat u toch ook hier een review schrijft terwijl u dit niet nodig achtte omdat u ons ter plaatse al tips had gegeven. Maar gezien "Ons Paleis Soesdijk" ook op de voorkant van uw luifel, doet u de naam wel eer aan ,gedraagt u zich daar als een prinses op de erwt en neemt u en uw dochter 2 honden mee terwijl u daarvoor eigenlijk een ander logeeradres moest zoeken vanwege onze eigen (huis)dieren, overal vermeld/bekend gemaakt u bij hoge uitzondering toch toegelaten met u (w) gezelschap(sdieren), maar dat lees ik niet terug in deze review , ook dat siert u niet. o.a. Recycling, Duurzaamheid, Hergebruik van nog goed functionerende materialen staan bij ons hoog in het vaandel. Sanitair volstaat gezien het aantal kampeerplaatsen. Drinkwater aanwezig bij Sanitairgebouw. O.a.Terras met Horeca, Speelboerderij voor oneindig BINNEN en BUITEN spelen met Speelschuur, Knutselhok, Natuurspeeltuin, Midgetgolf, Maisdoolhof aanwezig. (t)huisregels heeft men als het goed is allemaal, wij noemen het Spelregels voor veiligheid en gezelligheid; en Boerderijleefomgeving, die u blijkbaar niet kan waarderen/respecteren terwijl u bij ons te gast bent dan past u ook duidelijk niet in onze Bedrijfsvoering.

Waleuk Recreatie- & Kampeerboerderij