Parksehoeve

Wanroij, Sint Anthonis, Noord-Brabant, Nederland

Parksehoeve

Camperplaats voor en achter boerderij - caravan/camper stalling -B&B - jeu de boules baan - spelletjeshuisje - in directe omgeving van de Staatsbossen - recreatiepark Wanroijse Bergen 1km - supermarkt, cafetaria en bakker 3km - Oorlogsmuseum te Overloon 15km - dierentuin het Zoo Park 15km - centrum 3km

• Park 9

5446 PH, Wanroij, Nederland
  • € 11,00 • 1 jan. t/m 5 jan.

€ 11,00 • 31 mrt. t/m 31 dec.

• oktober 2020

De Vacantie zit er voor ons al weer even op,wij begonnen en eindigde vakantie bij de Parksehoeve, het is steeds weer gezellig en elk jaargetijde mooi in de omgeving,wij verheugen ons al weer op volgend jaar en drinken ons eerste kopje koffie bij Ben en José, het gaat jullie goed en tot 2021

• oktober 2020

We hebben 2 dagen in herfstvakantie gestaan. Alle faciliteiten zijn aanwezig en het ziet er keurig uit. De omgeving is prachtig om te fietsen en te wandelen. Een aanrader!!

• september 2020

Ruime plekken achter de schuur. Wij hebben het 5 dagen prima gehad. Heel vriendelijke eigenaren. Ze hebben er een gezellige plek van gemaakt. Als je pech hebt staat de wind ‘verkeerd’ en ruik je de varkens van de buren.

JGJ

Deze locatie heeft 40 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• september 2020

JGJ

Deze locatie heeft 40 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• € 11,00 • 1 jan. t/m 5 jan.

€ 11,00 • 31 mrt. t/m 31 dec.

• Verhard