netjes mooie plaatsen

• mei 2022

ruime plaatsen, leuke camping. een min punt is dat de douche alleen werkt wanneer je het pasje er tegen aan houdt. moeilijk om je haren te wassen, je hebt maar 1 hand vrij. het is ook vrij koud in de douches. op het pasje staat voor elke dag 5 minuten te douchen, je houdt ruim tijd over zo.

René&Diana

Beste René & Diana, Wat spijtig om te horen dat het douchen niet zo comfortabel was als het zou moeten zijn. Onze kaartlezers zouden uitgerust moeten zijn met een houder zodat u het pasje er niet continu tegenaan hoeft te houden. Wij gaan de kaartlezers even nalopen en het euvel verhelpen!

netjes mooie plaatsen

• mei 2022