Wanroij, Sint Anthonis, Noord-Brabant, Nederland

Vakantiepark De Bergen, Eldorado

diverse kampeerplaatsen op camping - zie website - midden in de Brabantse natuur - strandbad - grote buitenspeeltuin - binnenspeeltuin - centrum 4km

• Campinglaan 1

5446 PW, Wanroij, Nederland
  • € 25,40 • 22 apr. t/m 15 mei

€ 33,40 • 16 mei t/m 24 mei

€ 33,40 • 25 mei t/m 29 mei

€ 25,40 • 30 mei t/m 2 jun.

€ 33,40 • 3 jun. t/m 6 jun.

€ 25,40 • 7 jun. t/m 7 jul.

€ 33,40 • 8 jul. t/m 21 jul.

€ 36,40 • 22 jul. t/m 27 aug.

€ 33,40 • 28 aug. t/m 4 sep.

€ 25,40 • 5 sep. t/m 13 okt.

€ 28,40 • 14 okt. t/m 31 okt.

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

ruime plaatsen, leuke camping. een min punt is dat de douche alleen werkt wanneer je het pasje er tegen aan houdt. moeilijk om je haren te wassen, je hebt maar 1 hand vrij. het is ook vrij koud in de douches. op het pasje staat voor elke dag 5 minuten te douchen, je houdt ruim tijd over zo.

René&Diana

Beste René & Diana, Wat spijtig om te horen dat het douchen niet zo comfortabel was als het zou moeten zijn. Onze kaartlezers zouden uitgerust moeten zijn met een houder zodat u het pasje er niet continu tegenaan hoeft te houden. Wij gaan de kaartlezers even nalopen en het euvel verhelpen!

• juli 2020

RKMK

Beste Familie Koers, Jammer dat u de charme van ons park gemist heeft. De kosten voor het bezoeken van het park zijn niet ingevoerd vanuit het oogpunt van Corona. Dit is al heel lang zo. Het heeft er namelijk mee te maken dat men als gast toegang heeft tot alle faciliteiten, waaronder het strandbad, avonturenspeeltuin en de binnenspeeltuin. Voor slechts €7,50 p.p. heeft u een dag lang toegang gehad tot deze faciliteiten, ondanks dat u ervoor koos 2 uur te blijven. Wij informeren onze gasten dat ze zelf ook zorg moeten dragen voor zeep daar het voor kan komen dat, ondanks ons hard werkende schoonmaakteam, zeep opraakt. Het is tenslotte hoogseizoen. Daarnaast is het de verantwoordelijkheid voor de gast om afstand te bewaren. Wij hebben er niet voor gekozen wasbakken of urinoirs af te sluiten omdat dit de hygiëne niet ten goede komt. Nogmaals, de 7,50 entree die u betaalde verschaffen u toegang tot het hele vakantiepark waar u met uw gebruik kan maken van alle faciliteiten. Ik begrijp echter wel dat u niet met een camper hebt verbleven op ons park maar slechts dagbezoeker was. Daarmee is uw review ook een momentopname. Wij nodigen u graag uit om eens een wat langer verblijf bij ons door te brengen zodat u ook kunt beleven wat wij zoal te bieden hebben.

• juni 2020

Voor gezinnen en kinderen een topcamping. Een prachtig zwemmeer met glijbaan. Hele mooie binnen- en buitenspeeltuin. In de vakantie periode genoeg animatie. Verder is de camping ruim opgezet en heb je ook genoeg rustige plekken om te staan. De campers staan gewoon tussen de caravans en tenten.

• juli 2020

• juni 2020

• € 25,40 • 22 apr. t/m 15 mei

€ 33,40 • 16 mei t/m 24 mei

€ 33,40 • 25 mei t/m 29 mei

€ 25,40 • 30 mei t/m 2 jun.

€ 33,40 • 3 jun. t/m 6 jun.

€ 25,40 • 7 jun. t/m 7 jul.

€ 33,40 • 8 jul. t/m 21 jul.

€ 36,40 • 22 jul. t/m 27 aug.

€ 33,40 • 28 aug. t/m 4 sep.

€ 25,40 • 5 sep. t/m 13 okt.

€ 28,40 • 14 okt. t/m 31 okt.

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard