Nette camping aan een leuke golfbaan, ideaal. Schoon en net sanitair. Personeel erg vriendelijk.

danjon

Nette camping met ruim en schoon sanitair en warme douches. Bij de '19e hole' hebben we goed gegeten, een 3-gangen menu voor €25,-. Ook gezellig om op het terras wat te drinken. Golf liefhebbers kunnen er een balletje slaan en er is ook een par3 baan.

kuus

Prima camping, leuke ontvangst, ruime plaatsen en mooi sanitair. Eten in restaurant goed, dit alles voor een schappelijke prijs. Mooie fiets omgeving.

Golf & Recreatiepark 't Caves, camping