Wij hebben er echt van genoten hier! Zeer vriendelijke en behulpzame receptioniste. Woudrichem is een charmante plaats. En niet te vergeten: het restaurant "DE PANNEKOEKENBAKKER"! Pannenkoeken zijn hier verkrijgbaar in alle denkbare varianten.

Hans-en-Gretha

Wat een vies smerig sanitair. Wordt om 2 of 3 dagen schoon gemaakt. Verstopte doucheputjes etc. Ook na melding niets aan gedaan. Beheerdster doet niets omdat ze toch eind september camping verlaat en deert haar niets. Echt zonde van een leuk stekkie, omgeving. Wij gaan plek voortijdig verlaten.

Camping De Mosterdpot