Camping `t Schouwke

Wouwse Plantage, Roosendaal, Noord-Brabant, Nederland

• juni 2024

Mooie omgeving. Niet ver van Roosendaal. Mooi sanitair en vriendelijke ontvangst.

• juni 2024

Mooie Camperplaats, kwamen op vrijdagmorgen aan.Leken er nog 5plaatsen vrij,maar helaas allemaal gereserveerd.Zo wordt word het vrij camperren,ook alweer om zeep geholpen. Jammer

aalschover

Erg vriendelijk ontvangen door Christ!! Zelfs het boormachine mochten lenen! Zuiver sanitair gebouw. Top wifi en eindeloos fietsroutes. Wij komen graag nog eens terug.

Camping `t Schouwke