vriendelijk ontvangst, dit is mijn 2de camper plek. pas geleden een camper gekocht. mevrouw liep netjes mee waar ik de camper mocht neer zetten, toilet gebouw zeer schoon. Heb ze meerdere keren per dag zien schoonmaken. groetjes uit borculo

bosw8er

Rustige camping. Mooi groen. Vriendelijke ontvangst. Dicht bij Uden!

• oktober 2022

Rustige camperplek met plekken op een mooi veldje. Alle voorzieningen binnen handbereik met goede WiFi. Gastvrije en vriendelijke ontvangst

bosw8er

Rustige camping. Mooi groen. Vriendelijke ontvangst. Dicht bij Uden!

• oktober 2022

Minicamping 't Oventje