Camperpark Amsterdam

Amsterdam, Noord-Holland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

geweldig voor gemakkelijke metro naar de stad. Goede kortingen met ACSI Card, maar je kunt niet vooraf reserveren of digitaal inloggen als je de korting wilt. Goede maat opgezet. Douches 80 cent

jjvanmeerveld

Wat een rust en ruimte, dicht bij Amsterdam. Niet goedkoop, maar zeker het geld waard!

Over ons

Welkom bij Camperpark Amsterdam! Gelegen in een oase van groen en buiten de milieuzone, bieden wij een rustige omgeving op slechts 15 minuten van Amsterdam Centrum. Met meer dan 400 camper- en caravanplaatsen is er bijna altijd wel een plekje vrij. Ervaar het kampeergevoel op ons camperpark. Dat maakt Camperpark Amsterdam "the best way to stay"!

Camperpark Amsterdam