Camping Vliegenbos

Amsterdam, Noord-Holland, Nederland

Camping Vliegenbos

aparte camperplaatsen op de camping - in het weekend aangepaste prijzen zie website - aankomst tussen 14 en 21u, vertrek voor 11u - centrum 1km

• Meeuwenlaan 138

1022 AM, Amsterdam, Nederland
  • € 34,00 • 30 apr. t/m 6 sep.

• mei 2021

Prima camping om Amsterdam te bezoeken. Vriendelijk personeel en schoon sanitair. goede camperplaatsen. 20 min lopen en je bent bij de gratis pond en zo sta je in het centrum.

Ton-Mos

Zeer mooie en verzorgde camping op 20 minuten fietsen (inclusief gratis veerboot) van het centrum. We boekten vroeg en de ondersteuning was onberispelijk. Aanbevolen!

Fabio-Pasquale

Hi Fabio! Bedankt voor je review en mooie woorden! Hopelijk zien we je weer terug op Camping Vliegenbos. Groetjes, Team Camping Vliegenbos

• juli 2020

We kwamen vast te zitten tijdens het fietsen door COVID en waren erg gespannen. Ondertussen zijn we via https://bikereviewshub.com geïnformeerd over CamperContact. We verbleven hier een week, een goede camping om te bezoeken. Alle faciliteiten zijn gesloten door Corona.

• mei 2021

• juli 2020

Adam-Wilson

• € 34,00 • 30 apr. t/m 6 sep.