Camping Vliegenbos

Amsterdam, Noord-Holland, Nederland

Camping Vliegenbos

aparte camperplaatsen op de camping - in het weekend aangepaste prijzen zie website - aankomst tussen 14 en 21u, vertrek voor 11u - centrum 1km

• Meeuwenlaan 138

1022 AM, Amsterdam, Nederland
  • € 34,00 • 30 apr. t/m 27 sep.

overnachting 1 dag voor 39€ schandalig,geen bereik schotel,geen Wi-Fi defect !!!!! nog geen 15€ waard...nooit meer!!!!

Koen&Nancy

Hoi Koen & Nancy, Bedankt jullie review! Vervelend om te horen dat jullie problemen hebben gehad met de wifi tijdens jullie verblijf. We hebben ons uiterste best gedaan om dit probleem te verhelpen, maar door een landelijke storing is dit helaas niet gelukt. Inmiddels werkt de wifi weer naar behoren. We hopen dat jullie toch nog genoten hebben van jullie verblijf in Amsterdam! Met vriendelijke groet, Team Camping Vliegenbos

• augustus 2021

Vriendelijke ontvangst . Utstekende uitvalsbasis voor bezoek aan Amsterdam. We stonden op de Camperplaats bij de ingang , met stroom. beetje krap , maar kan net ( tot 7 m) . Camping terrein voor campers niet zo mooi . Prijs wel hoog , maar hoeveel kost 24 uur parkeren centrum Amsterdam.

jeubressers

Hoi Jeubressers, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat jullie ons een uitstekende uitvalbasis voor een bezoek in Amsterdam vinden. We hopen dat jullie een leuke tijd in de stad hebben gehad. Neem voor jullie volgende bezoek even persoonlijk contact met ons op, zodat we jullie een plek met wat meer ruimte kunnen geven. We hebben namelijk ook ruimte voor campers t/m 12 meter. Hopelijk tot volgend jaar! Met vriendelijke groet, Team Camping Vliegenbos

De-Budjes

Hoi De-Budjes, Bedankt voor jullie review! Leuk om te lezen dat jullie zo vriendelijk zijn ontvangen en dat jullie het sanitair zo schoon vonden. Het team werkt hard om te zorgen dat alles tip top in orde is! We hopen jullie dan ook volgend jaar weer te mogen ontvangen. Mocht je liever op een andere plek willen staan kan er altijd contact met ons worden opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Camping Vliegenbos

De-Budjes

• € 34,00 • 30 apr. t/m 27 sep.