jortje2020

Een boerderij runnen, is vaak weersafhankelijk. Door het koude en natte voorjaar, hadden we precies in het Hemelvaartweekend, mooie droge dagen in de voorspelling. Het gras moest er nodig af. Dus ... ga je maaien, schudden, harken en ophalen met een opraapwagen. Dat gras wordt op een hoop gereden en moet aangereden worden met een trekker, om al het "lucht" eruit te persen. We moeten toch weer voer voor de winter, bijeen vergaren. Dat het juist in het hemelvaartweekend zo uit kwam, is vervelend. Maar zo is het leven op de boerderij ( camping ) Nu is het weer een aantal weken rustig met de maai werkzaamheden.

kleinschalige camping, rustig publiek, sanitair is keurig, naast drukke n-weg. omdat het redelijk open is veel last van de wind. prijs is voor wat je krijgt te hoog.

• augustus 2021

Zeer leuke boerderijcamping. De kinderen mochten met de boer mee melken. Behulpzame boerin die meedenkt. Was eigenlijk geen plek maar een plekje zonder stroom was zo geregeld. Alles op fietsafstand, enige nadeel is de wat gehorige en drukke weg. Geen reden om de camping voorbij te rijden echter!

• augustus 2021

Boerencamping De Kei