Castricum, Noord-Holland, Nederland

Camping Sleutel-Hoeve

Boerderijcamping op 3km van het strand en 400m van de duinen - Bakkum ligt centraal gelegen in Noord-Holland - goed bereikbaar met openbaar vervoer - Bakkum 1km - centrum 2,5km

• Bleumerweg 20

1901 MJ, Castricum, Nederland
  • € 22,00 • 1 apr. t/m 30 sep.

• NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• augustus 2022

ivm bruilof zijn we dit weekend hier geweest. Ik heb geen meldingen voor de camping, want onze voorkeur gaat uit naar een simpele Camperplaats!

Anne-Wil&Jannes

Rustige camping waar wij al meer zijn geweest, ontspannen sfeer, vriendelijke manager, prachtig fietsen door het duingebied of naar het strand en als je daarna honger hebt kun je in div restaurants heerlijk eten.

ML-T-620

mooie rustige svr camping, gras en deels tegels. net en schoon sanitair gebouw zonder muntjes mooie omgeving duin en strand €25 per nacht hond €1 komen zeker nog eens

• augustus 2022

TenR

• € 22,00 • 1 apr. t/m 30 sep.