Nette camping, vriendelijk ontvangst dicht bij zee.

• april 2023

Fijn ontvangen. Heerlijk Paasweekend gehad met gelukkig mooi weer. Toiletten en douches goed. Wil je fietsen of wandelen in de duinen of naar het strand dan is dit een prima uitgangspunt. Veel overkomende vliegtuigen bij mooier weer maar wij vonden dit niet echt hinderlijk.

King-on-tour

ivm bruilof zijn we dit weekend hier geweest. Ik heb geen meldingen voor de camping, want onze voorkeur gaat uit naar een simpele Camperplaats!

Anne-Wil&Jannes

Nette camping, vriendelijk ontvangst dicht bij zee.

• april 2023

Camping Sleutel-Hoeve