Een hele nette camping. Super nieuw sanitair erg schoon. Prachtig fiets/wandel gebied. er loopt wel een drukke weg langs de camping. Daar heb je ‘s nachts geen last van.

rjvdhorst

Een prima camping met ruime camperplekken. Het sanitair is modern en schoon. Gunstig gelegen bij duin en zee. Aanrader.

W&MtV

Wederom genoten van ons verblijf op deze mooie camping. Ieder jaar is er wel een project om het nog mooier te maken. Wij waren er nu voor de 6e keer en komend hier zeker terug

Camping Het Zonnige Veld