• november 2023

In de winter niet open . Vriendelijke eigenaar ons doorgestuurd naar camping dichtbij. Wel opgepast met grote campers . Baan ernaartoe max 2m20 breedte. Geef 3 sterren voor vriendelijkheid eigenaar. als we in de zomer terugkomen hoop ik 5 sterren te kunnen geven

HamseWuiten

Fijne, mooie en rustige plek om te staan dichtbij het water. Dichtbij Haarlem maar je bent ook zo in de natuur. Aardige eigenaar. Je kunt een bootje huren.

Tuultje

Weinig toe te voegen aan eerdere reviews: fijne plek waar alles gewoon voor elkaar is. Opvallend rustig, ook als de weinige camperplekken vol staan. Een aanrader!

• november 2023

Jachthaven Bij van Assema