Camping Amsterdam aan Zee

Camping Amsterdam aan Zee

Minicamping met rust, duinen, strand - agrarische omgeving - centrum 2km

• Voorweg 23

1969 MC, Heemskerk, Nederland
  • € 22,50 • 1 mrt. t/m 31 okt.

• SVR - Stichting Vrije Recreatie

• juni 2021

Camping op een toplocatie. de tram is te voet binnen enkele minuten te bereiken. Schoon sanitair, riolering en chemische toiletten kunnen gratis worden afgevoerd. 60L vers water kost € 0,50. Er is koffie- en broodbezorging beschikbaar. weer elk moment!

• mei 2021

Noweetjes

Beste mensen, In ons kennismakingsgesprek schok ik van uw opmerking dat er te veel buitenlanders, vooral Duitsers in Nederland zijn om vakantie te vieren. In uw opinie was het in Nederland momenteel te druk om Buitenlanders te ontvangen. Ook uw conclusie dat er arbeidsmigranten vertoeven begrijp ik niet. Zijn Spaanse surfers, een familie uit Belgie, een Franse dame of een heer uit Groningen arbeidsmigranten? De caravans die wij verhuren worden voornamelijk via Airbnb gereserveerd en wij maken geen onderscheid in land van herkomst. Gezelligheid maak je samen, oordeel niet te snel over andere mensen maar sta open voor gezelligheid met anderen. Vriendelijke groet Bas

• maart 2021

Prima uitvalsbasis voor fietstocht door de duinen. Camping zelf is wat rommelig en niet gezellig ingericht. Rammelende rijplaten op de oprit. Toiletten en douches zijn simpel maar wel schoon. Voor deze prijs mag je wel iets meer verwachten.

Menco

Beste Menco Toen wij een boekingsverzoek van u kregen hebben wij verteld dat wij eigenlijk nog gesloten waren. Dit omdat wij nog niet op orde waren i.v.m. herindeling en nieuw inzaaien van een gedeelte van het terrein. U heeft aangegeven daar geen problemen mee te hebben en toch te willen boeken / komen. De opmerking dat het nu rommelig is is terecht maar voor de boeking vermeld, immers wij waren nog niet op orde. Tarief: SVR leden kunnen bij ons verblijven voor EUR 20 per nacht (inclusief toeristenbelasting enz.) Dit tarief is zeer redelijk hier aan de westkust. Ik wens jullie een mooie zomer toe. Groet Bas

• juni 2021

• mei 2021

• maart 2021

Menco

• € 22,50 • 1 mrt. t/m 31 okt.

• SVR - Stichting Vrije Recreatie