JeenGriffioen

Beste Jeen Griffioen Turennesingel 218, 6663 GV Lent, ik moet zeggen het getuigd wel van lef om een negatieve review te schrijven terwijl jullie zonder te betalen zijn vertrokken. Inderdaad is er plaats bij ons op onze (eenvoudige) camping voor gezellige mensen. Gasten die wantrouwend zijn naar andere gasten en beweren (zonder onderbouwing) dat andere gasten uw camper willen beschadigen zijn bij ons niet welkom. Ook gasten met onbeschoft gedrag zijn niet welkom! Wij hebben een gezellige camping waar gasten leuk en normaal met elkaar omgaan, als je daar niet tussen past blijf dan weg. Zoals ik al aangaf; gastvrijheid kent zijn grenzen, het moet voor de andere gasten en voor ons leuk zijn!

Vriendelijke en gemoedelijke ontvangst. Prima uitvalsbasis voor fietstochten langs de kust en richting A'dam. Strand met paviljoens op fietsafstand. Voorzieningen goed in orde, dus wat ons betreft al met al een dikke prima!

E.-Groothedde

Beste Henk & Elly Groothedde, waarom denk u dat u kunt eisen dat wij een reservering moeten maken voor 1 dag? Note bene bij ons is het inchechen vanaf 13.00 uur en uitchecken uiterlijk 11.00 uur maar u wilt pas in de avond weg gaan maar bent niet bereid de 2e dag te betalen. Dus dat betekend voor ons 2 nachten tegen betaling van 1 nacht??? Wij hebben, zeker in het hoofdseizoen, een bezetting van 100%, dus dat betekend dat alles precies op elkaar aansluit. Een camping is ook gewoon een bedrijf, en als die van u geen marge mag maken houd alles op toch? Succes met het zoeken van een ''gratis'' locatie.

Camping Amsterdam aan Zee