Heemskerk, Noord-Holland, Nederland

Minicamping met rust, duinen, strand - agrarische omgeving - centrum 2km

• Voorweg 23

1969 MC, Heemskerk, Nederland
  • € 22,50 • 1 mrt. t/m 31 okt.

• SVR - Stichting Vrije Recreatie

• september 2022

Vriendelijke en gemoedelijke ontvangst. Prima uitvalsbasis voor fietstochten langs de kust en richting A'dam. Strand met paviljoens op fietsafstand. Voorzieningen goed in orde, dus wat ons betreft al met al een dikke prima!

E.-Groothedde

Beste Henk & Elly Groothedde, waarom denk u dat u kunt eisen dat wij een reservering moeten maken voor 1 dag? Note bene bij ons is het inchechen vanaf 13.00 uur en uitchecken uiterlijk 11.00 uur maar u wilt pas in de avond weg gaan maar bent niet bereid de 2e dag te betalen. Dus dat betekend voor ons 2 nachten tegen betaling van 1 nacht??? Wij hebben, zeker in het hoofdseizoen, een bezetting van 100%, dus dat betekend dat alles precies op elkaar aansluit. Een camping is ook gewoon een bedrijf, en als die van u geen marge mag maken houd alles op toch? Succes met het zoeken van een ''gratis'' locatie.

• augustus 2022

top locatie voor amsterdam , supervriendelijke mensen en service lang leve Nederland echte wereldburgers 👍👍👍

• september 2022

explore2060

• € 22,50 • 1 mrt. t/m 31 okt.

• SVR - Stichting Vrije Recreatie