Julianadorp, Den Helder, Noord-Holland, Nederland

Camping Hoeve Ons Lust

aan de voet van de duinen, aan een rustige strandopgang - weids uitzicht over de bloembollenvelden - zeer goed toegankelijk voor campers - in 2013 genomineerd voor camperplaats van het jaar - strand 300m - centrum 1km

• Zanddijk 7

1787, Julianadorp, Nederland
  • € 19,66 • 15 mrt. t/m 23 apr.

€ 21,00 • 24 apr. t/m 25 mei

€ 19,76 • 26 mei t/m 31 mei

€ 21,76 • 1 jun. t/m 25 jun.

€ 23,76 • 26 jun. t/m 3 sep.

€ 19,76 • 4 sep. t/m 1 nov.

• Best Deal Camping Card, NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie, CKE - Camping Key Europe, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• september 2022

camping was ‘ vol’ hoewel nog grotendeels leeg. Alle plaatsen gereserveerd, dus konden we niet terecht. Corv

• april 2022

Hele fijne, rustige camping met schoon sanitair. Leuk speelgedeelte voor de kinderen met een springkussen, speeltoestellen en voetbalveldje. Strand is op loopafstand, centrum of fietsafstand en Den Helder is ook vlakbij. Kortom, 5 sterren van ons!

• oktober 2021

Komen er al jaren en erg graag. Heerlijk zo het strand op en de zee in. Vriendelijke eigenaren. Moet alleen wel op tijd zijn met boeken. Ze zitten zomaar weer vol geboekt…

• september 2022

• april 2022

• oktober 2021

Familie-Van-den-Berg

• € 19,66 • 15 mrt. t/m 23 apr.

€ 21,00 • 24 apr. t/m 25 mei

€ 19,76 • 26 mei t/m 31 mei

€ 21,76 • 1 jun. t/m 25 jun.

€ 23,76 • 26 jun. t/m 3 sep.

€ 19,76 • 4 sep. t/m 1 nov.