Het is een hele mooie en verzorgde camping Alles is zeer schoon en het personeel is erg vriendelijk Helaas zeer slechte WiFi

Die-Dickel’s

elk jaar gaan we in elk geval een keer bij jullie langs. zo ook afgelopen week weer een aantal dagen met onze camper bij jullie gestaan. wederom prachtig gestaan. alles klopt, bijzonder vriendelijke familie die je te woord staat. tot volgend jaar. Grieko en Loekie..

Grieko

Hele fijne, schone en rustige camping. Heel netjes onderhouden met mooie, deels verharde camperplekken. Deze liggen lekker beschut. De camping ligt pal aan zee. Wij waren er een paar dagen en hebben ons prima vermaakt. Mooi fietsen en wandelen door de duinen. Strandpaviljoen Paal6 ligt vlakbij

Camping Oase