Er zijn nu 7 parkeerplaatsen die beschikken over een eigen sanitair gebouw, een prima prijs-prestatie verhouding, graag weer foto's volgen

• april 2023

Zeer ruime plekken met electriciteit en water. Op 500M ligt hotel De Hendrik waar je heerlijk kunt ontbijten. Mooie plaats om van hieruit Texel te ontdekken met de fiets.

SteveGielen

Mooie ruime plekken met water en elektra. Goed geregeld. Sanitair schoon. Er is wel helaas maar 1 wc voor de hele camping. Alle plekken waren bezet toen wij er waren en we stonden constant in de rij voor het toilet of er stonden mensen op ons te wachten.

• april 2023

Camping Noorderwaard Texel