een heerlijke rustige locatie! dank aan de gemeente. als vervanger voor Bolwerk zeer geschikt.

HaCa

wij staan hier op 1 april en deze tijdelijke plek is nog steeds in gebruik. prima plek en totaal geen overlast van de parkeerplaatsen.en de weg.

Rob-en-Jeanette

rustige parkeerplaats, hoewel er veel auto's aan- en -afrijden voor het zwembad. zwembad is groot en luxe met aardig personeel. baantjes getrokken, infrarood sauna en stoombad erbij. top! fietsafstand van het centrum.

Nog geen foto's

Camperplaats Leeghwaterpark, Purmerend