Best wel een makkelijke camperplek en goed bereikbaar door middel van de code Het toilet gebouw is ff lopen maar geen probleem Het gene wat ik mis dat er een waterkraan op het veld mist dat zou erg fijn zijn HK

Anneke02

Beste Anneke02, bedankt voor uw advies! Op ons andere terrein is wel een waterkraan en afwas locatie, mocht u nog eens langs komen dan laten wij deze locatie ook graag aan u zien. Wie weet, tot ziens!

prima camperplaats, toiletten en douches wat verder weg wat logisch is door de jachthaven. verder netjes en alles aanwezig. Mooie omgeving om te fietsen.

Helga43

Bedankt voor de positieve review! Leuk om te lezen, we zien jullie graag terug!

Vlotje

Beste Vlotje, wat leuk om te lezen dat jullie een prettig verblijf hebben gehad! Bedankt, we zien jullie graag als onze gast terug.

Helga43

Bedankt voor de positieve review! Leuk om te lezen, we zien jullie graag terug!

Camperterrein Zwaansmeerpolder bij jachthaven