Mooie rustplaats op verstevigde grasgrond, water, afvoer en elektriciteit aanwezig inbegrepen in de prijs, de slagboom gaat automatisch omhoog en 's avonds komt er iemand langs om op te halen, zeer rustige en handige plek om het dorp te bezoeken en de boot naar Marken te nemen.

• december 2023

prima camping dichtbij het centrum alleen helaas in de winter geen watervoorziening en bij de receptie van marinapark waren ze hiermee niet heel meedenkend of meelevend dit hadden wij in de app niet gezien en hadden we pech helaas

• december 2023

Roompot Marinapark Volendam