wij hebben het hier ondanks de regen fantastisch gehad. komen zeker met fietsweer terug. Tot gauw!

h-g--van-olst

Prima, degelijke CP. Met acht campers op een rijtje vinden we niet echt bijdragen aan het vakantiegevoel. Maar prima voor een nachtje. Verder op bij #9 sta je beter?!, maar wel op gras. prima Thais restaurant op 200 meter 5⭐️ Privé-auto’s worden toch toegestaan; zie foto.

TijmenEnImke

mooie cp. rustig. prachtige plek om te gaan fietsen. lekker Thais eten op 200 m afstand. hier komen we zeker terug.

Vecht & Weide, locatie dammerweg 5c