Prima CP. goed sanitair, makkelijk om water te lozen en wc te legen en perfecte wifi. Kortom TOP Op fietsafstand van Amsterdam en Amstelveen. diverse musea bezocht.

AntonCaroline

Omdat de locatie dicht was waar we normaal staan nr 9 (ook niet vreemd gezien de vele regen) staan we nu eens een keertje op de beton aan de overkant 5c. Ook prima overigens. alles wat je nodig hebt en meer is aanwezig.

Stephan-en-Michelle

In december hebben we hier 2 nachtjes gestaan. Qua plek niet heel speciaal, maar wel ideaal om met ov Amsterdam te bezoeken. Sanitair is netjes, maar wel een wat muf hok. Charmant dat er een doos staat om spelletjes, boeken etc te ruilen/ gebruiken.

Vecht & Weide, locatie dammerweg 5c