Wognum, Medemblik, Noord-Holland, Nederland

Wijngaard Saalhof

Wijngaard in de kop van Noord Holland - voor 20.00uur aankomst - rondleidingen - restaurant - jeu de boules-baan - beperkte wifi - Hoorn 6km - centrum 1.5km

• Oosteinderweg 57

1687 AB, Wognum, Nederland
  • € 23,50 • 1 apr. t/m 1 nov.

Fantastische camperplaats ( 8 plekken). Mooi uitzicht over de wijnranken. Leuke , aardige familie, rondleiding door de wijngaard. Heerlijk gegeten bij het restaurant, super diner! En uiteraard wat lekkere wijn mee naar huis. Dit was wat ons betreft zeker niet de laatste keer.

• oktober 2021

Ik vind het vreemd dat men niet met een huisdier welkom is. Je bent in je eigen camper en het dier kan niets kapot maken van de eigenaar van de camperplek. Een hond is normaal op camperplaatsen welkom, mits aangelijnd en uitlaten is altijd buiten de camperplek. Heel jammer, we waren graag gekomen!

• juli 2021

prima plek voor de prijs, goede wijn te koop, zijn zeer lekker, ook fijn dat er geen huisdieren worden toegelaten. geeft rust. Vriendelijke eigenaren. volgende keer ook het restaurant bezoeken is onze wens.

• oktober 2021

• juli 2021

vanlet

• € 23,50 • 1 apr. t/m 1 nov.