wat een fijne camperplaats is dit, en zo leuk dat je in de stal kunt kijken . Heel mooi sanitair en super vriendelijke eigenaren. wij komen zeker nog xtje terug gr arie en marjon

ariemarjon

De stal is altijd open voor onze campergasten en daar maakte jullie gretig gebruik van met mooie foto's als resultaat. Fotomodellen zijn het he'. Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen. Groet Joost en Daphne

schitterende cp. perfect sanitair en wifi. top locatie. Pierrick en Marie Annick

Petitpierre35

Fijn om te lezen, wij vonden het gezellig dat jullie bij ons waren. Wie weet tot nog eens. Gaat jullie goed. Groet Joost en Daphne

SuzeToine

Hartelijk dank voor jullie complimenten. Uiteraard zijn we hier blij mee. Hopelijk mogen wij jullie binnenkort weer verwelkomen... Groet Joost en Daphne

Camperplaats Op de Akkers