Prima ontvangst. Ruime staanplaatsen. Geen watertappunten muv die bij het sanitairgebouw. 6 Ampère stroom per 2 staanplaatsen is veel te weinig! Bij volle bezetting zijn de 6 douches te weinig. Tot 2x toe geen warm water bij het douchen!

Melsana

Goedendag, Hartelijk dank voor uw recensie. Vervelend dat u geen warm water had, we hadden dit graag voor u opgelost. Doorgaans zijn met 25 kampeerplekken de sanitaire voorzieningen ruim voldoende. Tijdens enkele weekenden hebben we een groep op het achterste veld staan, maar dat heeft nog nooit een tekort aan warm water gegeven.

SVR camping met korting bij lidmaatschap. Zeer ruime plaatsen, prima en met sanitair en afwasplaatsen met goed warm water. Op veld 1 prima WiFi. Door bomen kun je problemen hebben met satelliet ontvangst.

SVR-camping De Kroeze Danne