Vriendelijke ontvangst!! Mooi, goed onderhouden, terrein. Sanitair is heel ruim en schoon. Fijn informatie huisje waar je ook terecht kunt voor een leuk boek. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen!

ElAnWolf

Prima plek met mooie fiets en wandelmogelijkheden in de omgeving. Aardige eigenaren en vriendelijk ontvangst. Sanitair ruimte nieuw met ruime doucheruimtes.

user503203089

Een aanrader. Royaal vlak terrein in een bosrijke omgeving. Ligt aan een Fietsknooppunten route. Sanitair perfect. Grote doucheruimtes We komen zeker terug.

Camperplek Deldenerbroek