2020Vrijevogel

Een nette en rustige camping met vriendelijke eigenaar. De voorzieningen zijn netjes en schoon. Douchen kost 50 cent De 'zwemplas' zou ik niet in zwemmen, het is meer een drinkplas voor het vee.

Inelukik

Beste Inelukik, Bedankt voor uw review en bezoek aan onze mooie camping. Fijn om te lezen dat de voorzieningen netjes en schoon zijn. De zwemplas is momenteel wat moeilijk toegankelijk. Wij herkennen ons hierin en kunnen ons uw mening voorstellen. Het water in deze plas is echter zeer schoon en u kunt in de zomer de vissen er in zien zwemmen. De waterkwaliteit is schoon genoeg voor het zwemmen en vele gasten doen dit dan ook met plezier. Echter, wij nemen uw feedback zeker mee en zullen er aan werken de zwemplas aantrekkelijker te maken voor u en andere gasten. Misschien mogen wij u in de toekomst weer verwelkomen en kunt u kijken wat er veranderd is. Wij wensen u een fijne zomer toe. Met hartelijke groeten, Kleine Camping De Duin

Kleine Camping De Duin