prima, gastvrij, goed verzorgd zoek je een kleine camping met goed sanitair en fantastische ligging voor veel omgeving, dan is deze een aanrader enerme rust en mogelijkheden

• augustus 2021

prima camping lekker knus plekken zijn betegeld zodat je lekker schoon je caravan of camper in kan . sanitair schoon .En vuil water kan je lozen met een slang op de plaatsen ,centrum vlakbij en de weerribben met de fiets verkennen is een genot .

• april 2021

Prima camping. Goeie camperplaatsen met fantastisch uitzicht. Sanitair basic maar schoon en netjes. Niet verwarmd. Goeie wifi. Schitterende fietsomgeving.

• augustus 2021

• april 2021