Fam. Pullen Collendoorn

Collendoorn, Hardenberg, Overijssel, Nederland

• juni 2024

Sanitair wel erg Basic, een douche gordijn? Verharde plaatsen maar kort op elkaar en dan zijn er ook nog mensen die de luifel uitzetten en daar stormbanden eraan? Zie maar hoe je er naast komt. Het is ieder zijn keus voor ons niet meer. Cor.

• juni 2024

cp tussen kippenschuren in.dus met westenwind.stankoverlaat.wifi goed.sanitair simpel.maar daar is de prijs ook naar.12- p.n.

edjoyja

we hebben hier een week gestaan. Douche en toilet basic maar super schoon. Super plek met hele aardige eigenaren. mooie fietsroutes. dank jullie wel voor de gastvrijheid. groetjes van Walter en Puck en Indy. de trambestuurders.

• Allemansweg 1

7798 CK, Collendoorn, Nederland