Gewoon goed, mooie ligging. Prima sanitairgebouw.En vooral zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren.

inderdaad vlekkeloos sanitair, mooie ligweide en zeer vriendelijke eigenaren. alleen bij langere regen wordt het nat door de kleilaag onderin de bodem. eigenaar legt bij nat weer rijplaten neer en heeft trekker om caravans er uit te halen. af en toe hoor je trein.

wggeurts

mooie camping .zeer schone toilette n en mooie douches. Alleen hadden we wat meer wasbakken gezien. zeer vriendelijke eigenaren. Al met al een camping om aantebevelen

Minicamping PoortBulten