Camping de Veldzijde

Losser, Overijssel, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

5 sterren!!! Dik verdiend, een keurige camping, sanitair prachtig en super schoon!!! Wij hebben heerlijk gefietst, het is een mooie omgeving. wij hebben genoten, en hopen nog eens terug te komen. groetjes van Pieter en Antje

P.Visserman

Beste Pieter en Antje, bedankt voor jullie mooie review. De eerste van 2024 is meteen een mooie! Bedankt voor jullie bezoek en we zien jullie graag nog eens weer bij ons. Hopelijk met meer zon en minder nattigheid zoals deze Pasen. Hartelijke groet, Caroline

Een prima , nette, verzorgde camping waar we nu voor de 3e keer geweest zijn. 1x fiets en tentje ,2x camper. mooi sanitair en ruime kampeerplek 👍Omgeving erg mooi om te wandelen of fietsen en Losser heeft alles!

wimenatie

Beste heer en mevrouw de Vries, bedankt voor weer jullie bezoek aan onze camping en deze mooie review. Graag tot ziens voor een volgende keer, hartelijke groet Caroline

5 sterren meer dan waard. Prima (vernieuwd) sanitair, ruime plaatsen op beton met er voor grind dus geen troep in de camper. Omgeving zeer de moeite waard. Opmerkelijk: ook na een hevige regenbui was er geen plas op het terrein te bekennen. Goede drainage,dus

HarmkeH

Beste Harmke, bedankt voor jullie fijne review; daar zijn we blij mee en daar doen we het voor. We hopen jullie nog eens weer te zien bij ons volgend seizoen, zonder regen. En wat meer tijd om te genieten bij ons wat jullie niet hadden nu door omstandigheden. Hartelijke groet, Caroline

Over ons

About us image
Beste Camperaar, Bent u op zoek naar een fijne plek op een mini camping; dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wij bieden 20 ruime plekken, omgeven van groen en prachtige uitzicht over het weiland met daarin ook geregeld de koeien met kalveren te bewonderen. Verharde plekken voor de camper en grind voor de luifel/voortent. Gegarandeerd droge en schone plekken bij ons. We hebben plekken met zon, met schaduw of van beide wat. En heel belangrijk: prachtig nieuw sanitair! En handig dichtbij het dorp Losser (5 minuten fietsen) voor uw dagelijkse boodschappen. We hopen u te zien bij ons! Met gastvrij groet, Marc en Caroline

Camping de Veldzijde