Camperplaats Eerder Achterbroek

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

rustige plek met veel ruimte. Ideaal om te starten voor het Pieterpad rondje fietsen Hardenberg-Ommen(ligt dichtbij knooppunt 89). De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk. Echt een aanrader om hier naar toe te gaan. dichtbij supermarkt en wandelgebied.

• juli 2024

prachtig plekje zoals het moet zijn en betalen van wat je gebruikt. ook schitterende fietspaden. Een picknikbankje er bij zou leuk zijn. ook heb ik de eigenaar niet gezien terwijl het wel op het infobord stond.

Camperplaats Eerder Achterbroek