Camping Het Klaverblad

Olst, Olst-Wijhe, Overijssel, Nederland

Camping Het Klaverblad

Sallandse Overijssel - gelegen tussen de plaatsen Olst en Wijhe en tussen de Hanzesteden Deventer en Zwolle - restaurant - centrum 500m

• Holstweg 44a

8121 RZ, Olst, Nederland
  • € 23,00 • 1 apr. t/m 1 okt.

• september 2020

ReneenMarja

Geachte ReneenMarja, Dank voor uw review. Echter wij willen een aantal zaken verduidelijken: wij hebben speciale grote camper plaatsen die deel uit maken van de camping met water, riool, elektra en gratis wifi. Wij laten inderdaad geen campers op het veld (gras) toe vanwege het eventuele wegzak gevaar. De ervaring leert dit. Voor het douchen en afwassen gebruikt u een campcard pasje (een soort pinpas). U betaald wat u verbruikt! De aansluiting voor elektra is 10A en 4 KWh vrij energie verbruik. (u betaald thuis ook voor uw energieverbruik). Wij zijn geen fraudeurs zoals u beweert, u inderdaad betaald 2 euro, maar 0,50 toeristenbelasting en 1,50 voor milieuheffing. Dit moeten wij ook afdragen. Op het moment dat u weer vertrekt vragen wij altijd of alles naar wens is geweest, toen had u dit ook kunnen aangeven. Maar goed, wij wensen u verder veel kampeerplezier toe.

Krulletjes

Beste fam. Krul, Wat u verteld klopt niet helemaal. Toen u belde om te reserveren hebben wij al verteld dat wij nooit campers op caravanplaatsen zetten. Dit omdat u 2 nachten wilde blijven en wij plek hadden mits u de 2e nacht van plaats zou wisselen. Wij hebben nog iets kunnen verschuiven zodat dit niet meer nodig was. Wij hebben bij aankomst gezegd dat de plaats nog een aantal dagen vrij was,maar dat u dan wel moest verlengen dit hebt u niet gedaan. U vond dat wij u hadden moeten vragen of u nog langer wilde blijven maar dit is niet onze taak, u had gisteren kunnen vragen of de plaats nog vrij was. Daarna heeft u ons gechanteerd met een reactie op het internet, u doet maar en dat hebt u gedaan. Dus leg niet de schuld bij een ander, maar kijk ook eens naar uw eigen gedrag. Wij hebben een bedrijf te runnen en kunnen het niet iedereen naar de zin maken maar laten ons niet chanteren.

• september 2020

Krulletjes

• € 23,00 • 1 apr. t/m 1 okt.