Camping Het Klaverblad

Olst, Olst-Wijhe, Overijssel, Nederland

Camping Het Klaverblad

Sallandse Overijssel - gelegen tussen de plaatsen Olst en Wijhe en tussen de Hanzesteden Deventer en Zwolle - restaurant - centrum 500m

• Holstweg 44a

8121 RZ, Olst, Nederland
  • € 23,00 • 1 apr. t/m 1 okt.

• juli 2021

Strak georganiseerde camping met prima camperplaatsen. Voor iedereen is een ruime plek beschikbaar. Prima startplaats om al fietsend de omgeving rondom de IJssel tussen Deventer en Zwolle te verkennen.

• juni 2021

zeer correcte camping met royale plaatsen. wifi uitstekend en sanitair prima. Doelgroep: senioren maar dat behoeft niet altijd rust te betekenen!

• juni 2021

Toffe camperplekken, duidelijke regels, mooi sanitair. Prima hier! Vanuit de camper plek 26 zie ik reeën, wulpen, kieviten, een buizerd, reiger... Stroom, water, afvoer, alles bij de hand. Ik heb het hier geweldig naar mijn zin!

• juli 2021

Willem-D-A-Laros

• € 23,00 • 1 apr. t/m 1 okt.