Toppark ’t Hulsbeek

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

Fantastische plek midden in de bossen. Mooie uitvalsbasis om Oldenzaal, Enschede, Ootmarsum enz. te ontdekken. Supervriendelijke eigenaar. Komen zeker nog eens terug. Groet, tuinman De Kleine Heibloem

Guillaume-Boulanger

Beste Guillaume-Boulanger Hartelijk dank voor jullie mooie review en toegevoegde opmerkingen. Naar de douche instelling gaan we kijken want dit zou niet mogen, deze staan ingesteld op een tarief van 60ct per minuut en wat ons stroom tarief betreft kunt u alles wat nog op de stroom zuil staat eenvoudig terugstorten op de smartcard waarmee u deze ook opwaardeert, de instructies hiervoor staan duidelijk omschreven bij de entree, ons sanitairgebouw en op onze website. Graag tot ziens op ons mooie camperpark, Team Toppark ‘t Hulsbeek

Toppark ’t Hulsbeek