Toppark ’t Hulsbeek

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Adria-tic

Beste Adria-tic, hartelijk dank voor uw mooie revieuw. Graag hadden wij even samen naar uw stroomverbruik gekeken, ons KWH tarief is 75ct per KwH. Graag tot een volgende keer op het mooie Hulsbeek bij Oldenzaal

• januari 2024

mooie plek met veel te doen in de omgeving. Zeer vriendelijke eigenaar. prima voor kinderen

• december 2023

leuke ontvangst leuke lokatie schoon sanitair mooie omgeving

• december 2023

leuke ontvangst leuke lokatie schoon sanitair mooie omgeving

Over ons

About us image
Toppark 't Hulsbeek is gelegen aan de westelijke rand van recreatiepark het Hulsbeek aan de Reininksweg. Met een oppervlakte van 1,5 hectare is er ruimte voor 50 campers. De slingerende weg door het park met aan weerszijde ruime staplaatsen biedt een speelse opstelling met veel privacy. Recreatiepark Het Hulsbeek heeft een oppervlakte van 230 hectare. Enerzijds de aangelegde recreatieplassen (zwem-, surf-, sup- en visvijvers) met recreatieweiden en een skateboardbaan, en anderzijds de oorspronkelijke bebossing en heide.

Toppark ’t Hulsbeek