Toppark 't Hulsbeek Oldenzaal

Deurningen, Oldenzaal, Overijssel, Nederland

Toppark 't Hulsbeek Oldenzaal

Camperplaats gelegen aan de rand van recreatiepark “het Hulsbeek” - incheck via automaat - huisdieren aangelijnd - lozen cassettetoilet met automaat - volop keuze uit actieve beleving, relaxen (Sauna) - broodjesservice en culinaire verwenning - Oldenzaal centrum 3,3km

• Reininksweg 12b

7562 PJ, Deurningen, Nederland
  • € 16,00 • 1 jan. t/m 31 mrt.

€ 18,00 • 1 apr. t/m 30 sep.

€ 16,00 • 1 okt. t/m 31 dec.

• NKC - NKC/CCI Card

• oktober 2021

Liggen van CP is prima. Douche 25 cent per minuut duur betaald, water is niet warm, is in deze tijd niet prettig. Broodjes bestellen is fijn maar vervolgens moet je op zoek naar je bestelling, afspraak bij grijs/witte kiosk blijkt het grijs/groen gebouwtje? voor ons dus niet echt een TopPlatz.

B-Hymertje

Het spijt ons dat u deze ervaring had tijdens uw verblijf op ons camperpark, wij proberen er alles aan te doen om het u als onze gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Wij nemen uw opmerkingen dan ook zeker mee. Ons recent geplaatste nieuwe sanitairgebouw wordt nog dit najaar voorzien van verwarming en de douches zijn ingesteld op 6 minuten voor €1,- (16 ct per min), wel zijn deze voorzien van een start/stop systeem om onnodig water verspilling te voorkomen. Bij deze tijd is rekening gehouden dat er met name s’morgens vroeg niet gelijk warm water beschikbaar is. De broodjes worden inderdaad op verschillende plaatsen neergelegd, wij gaan dit nogmaals doorgeven aan de bakker en hopen u graag weer te begroeten op ons park. Met vriendelijke groet, team PCP Toppark ‘t Hulsbeek

wat een fantastische camperplaats in een heel mooie omgeving. mooi schoon sanitair en zeer handige toepassing van de smart card. absolute aanrader!!!

veel te duur voor C.P.

BorankaL

Wij respecteren ieders mening echter is onze camperplaats gelegen in een recreatiegebied met veel voorzieningen, u heeft als gast van ons gratis toegang tot het gehele recreatiepark. Daarnaast vraagt de gemiddelde hedendaagse camperaar om goede voorzieningen en deze brengen hoge investeringen met zich mee. Bent u geheel zelfvoorzienend dan hoeft u hier niet voor te betalen en staat u netto voor € 11,- op ons park. (€18 -/- €2,- toeristenbelasting en €5,- parkeergeld die u anders dient te betalen als u op het terrein parkeert). Dit alles tezamen rechtvaardigt naar onze mening de prijzen die wij vragen volledig. Met vriendelijke groet Team PCP Toppark 't Hulsbeek

• oktober 2021

veel te duur voor C.P.

BorankaL

• € 16,00 • 1 jan. t/m 31 mrt.

€ 18,00 • 1 apr. t/m 30 sep.

€ 16,00 • 1 okt. t/m 31 dec.

• NKC - NKC/CCI Card