zeer rustige en prettige camping onder de rook van Enschede. Gastvrijje en zeer attente beheerders. Vlakbij schitterend recreatiegebied en uitstekende uitval basis voor fiets en wandeltochten. Noarberpad van Enschede naar Haaksbergen is een aanrader

Renger

Prachtige, mooie en rustige minicamping. Zeer mooie plekken en wat de wifi betreft: deze doet het uitstekend! Zeer goed wandel (direct aan de route's) en fiets omgeving. Zeer behulpzame eigenaren. Dit is een echte aanrader.

Hofste

Zeer actieve beheerder! Alles keurig onderhouden. Ik zoek altijd een plek met Wifi. Op deze camping ervaarde ik een onstabiel netwerk. Jammer...

Minicamping De Loeks