We hebben met onze vrienden een paar nachten bij huize Holterhof gestaan met 2 campers. Heerlijk hebben we het gehad: lekker naar de sauna heerlijk geluncht en gedineerd, zeer vriendelijke bediening en alles tip top in orde. We komen zeker terug.

• februari 2023

Super nette sanitaire voorzieningen. De camperplaats zelf is ook netjes en de medewerkers vriendelijk. Waarom dan 2 sterren? Je hoort de snelweg heel goed op de camperplaats waardoor ik de nacht er niet door hebt gebracht.

Huize Holterhof Wellness & Hotel-Bistro