Parking Diekmanstadion

Enschede, Overijssel, Nederland

• juli 2024

een ster minder omdat er geen voorzieningen zijn. wanneer je die niet nodig hebt dan een goede plek om de stad te bezoeken. op zaterdag grote en gezellige markt in het centrum.

• juni 2024

prima plek om Enschede te bezoeken. wij hebben hier 1 nacht gestaan en het was heerlijk rustig. de vergoeding €1.60 voor toeristenbelasting is helemaal oke. nette verharde plek aan t einde van een grote parkeerplaats.

• juli 2024

• juni 2024