• november 2023

Mooie camperplaats in het buitengebied van Enschede. Het dorp Lonneker is 10 minuten fietsen. Supervriendelijk eigenaren die ons een prachtige alternatieve plaats aanwezen in verband met de drassige ondergrond als gevolg van de hevige regenval. Wij komen zeker terug.

kees_janny

prachtig plekje met een zestal campers, dus in het seizoen even bellen op de fiets naar het dorp met supermarkt is nog geen 10 minuten Alleraardigste eigenaar, alle voorzieningen zijn gratis,,,,,,een aanrader!!!!!

janbonthuis

leuke rustig gelegen plek met alle voorzieningen , mooie fiets en wandelpaden en dichtbij Enschede

• november 2023

Camperlocatie Lonneker Es