• juli 2024

Normaal gesproken een prachtplek aan de rand van het oude centrum en park. Nu minder mooi door bouwwerkzaamheden. Grote hopen zand en grote machines vlak voor de camperplaats. Daardoor geen zicht. Wij zijn doorgereden.

Peter-Irma

Rustige plek en zelfs met gratis stroom. bedankt gemeente!

• maart 2024

mooi startpunt om de plek te verkennen. Het is alleen jammer dat auto's geen aandacht besteden aan de parkeerplaatsen en daar zelf parkeren

• juli 2024

Peter-Irma

Rustige plek en zelfs met gratis stroom. bedankt gemeente!

• maart 2024

Parking Koppel