Parking Koppel

Genemuiden, Zwartewaterland, Overijssel, Nederland

• juli 2024

Wat een heerlijke CP ondanks dat er werkzaamheden zijn is dat geen enkel probleem. Het centrum op loopafstand, prachtig fiets gebied en de plek is ook nog eens gratis Inclusief stroom. Genemuiden bedankt hiervoor!!

• juli 2024

Normaal gesproken een prachtplek aan de rand van het oude centrum en park. Nu minder mooi door bouwwerkzaamheden. Grote hopen zand en grote machines vlak voor de camperplaats. Daardoor geen zicht. Wij zijn doorgereden.

• juni 2024

Rustige plek en zelfs met gratis stroom. bedankt gemeente!

• juni 2024

Rustige plek en zelfs met gratis stroom. bedankt gemeente!

Parking Koppel